NYHEDER

Læs nyheder om fonde og støttemuligheder
og se hvem der lige har fået tilskud.

TILSKUD

Find tilskudsmulighederne til dit projekt.
Søg blandt mere end 200 fonde og tilskud til foreninger.

FUNDRAISINGGUIDEN - VEJLEDNING OM FUNDRASING

Guiden både kan bruges som en praktisk håndbog, hvor du kan håndplukke de gode råd, du synes at du har brug for - eller som en vejledning, hvor du hjælpes igennem et egentligt projektforløb. Her kan du også finde værktøjer og skabeloner, der hører til de forskellige faser.

SPØRG NETVÆRKET

Hundredvis af foreningsfolk fra hele landet er med i ForeningsTilskud.dk. Dem kan du spørge, hvis du har brug for at få svar på konkrete spørgsmål om tilskud og projekter. Det er ganske nemt - prøv her.

AKTUELT KURSUS

Fundraising til Nye faciliteter i foreninger og lokalsamfund. Hent program her

Drømmer I om nye udendørsanlæg, renovering af en gammel nedslidt hal eller tilbygning til en eksisterende hal, et multifleksibelt aktivitetshus, restaurering af et forsamlingshus, etablering af nye udendørs bevægelsesfaciliteter eller lignende, så er dette kursus lige noget for jer.

ABONNEMENT

Et Kommuneabonnement på ForeningsTilskud.dk giver adgang for alle foreninger i hele kommunen. Når kommunen, folkeoplysningsudvalget, fællesrådet el. lign. har købt et abonnement, har alle medlemmer af samtlige foreninger i hele kommunen på én gang adgang til ForeningsTilskud.dk. Det koster kun ganske få kroner pr. forening.

KONTAKT OS NU

Har du spørgsmål om ForeningsTilskud.dk - om abonnement - ris eller ros - forslag til forbedring - tips om fonde og tilskudsordninger m.m., så er du altid velkommen til at ringe til os på 85 15 41 11 eller skrive på info@foreningstilskud.dk