NYHEDER

Læs nyheder om fonde og støttemuligheder
og se hvem der lige har fået tilskud.

TILSKUD

Find tilskudsmulighederne til dit projekt.
Søg blandt mere end 200 fonde og tilskud til foreninger.

FRISTER

Kom ikke for sent til den næste ansøgningsfrist.
Se her hvornår.

FUNDRAISINGGUIDEN - VEJLEDNING OM FUNDRASING

Guiden både kan bruges som en praktisk håndbog, hvor du kan håndplukke de gode råd, du synes at du har brug for - eller som en vejledning, hvor du hjælpes igennem et egentligt projektforløb. Her kan du også finde værktøjer og skabeloner, der hører til de forskellige faser.

SPØRG NETVÆRKET

Hundredvis af foreningsfolk fra hele landet er med i ForeningsTilskud.dk. Dem kan du spørge, hvis du har brug for at få svar på konkrete spørgsmål om tilskud og projekter. Det er ganske nemt - prøv her.

BLIV BEDRE TIL AT SØGE TILSKUD

Folkene bag ForeningsTilskud.dk er Danmarks mest erfarne undervisere i fundraising. Hvad enten du ønsker et deltage i et dagskursus om fundraisingens ABC, en længere og grundigere indføring i fundraising eller måske søger en oplægsholder til dit eget arrangement, kan vi hjælpe.

ABONNEMENT

Et Kommuneabonnement på ForeningsTilskud.dk giver adgang for alle foreninger i hele kommunen. Når kommunen, folkeoplysningsudvalget, fællesrådet el. lign. har købt et abonnement, har alle medlemmer af samtlige foreninger i hele kommunen på én gang adgang til ForeningsTilskud.dk. Det koster kun ganske få kroner pr. forening.

KONTAKT OS NU

Har du spørgsmål om ForeningsTilskud.dk - om abonnement - ris eller ros - forslag til forbedring - tips om fonde og tilskudsordninger m.m., så er du altid velkommen til at ringe til os på 85 15 41 11 eller skrive på info@foreningstilskud.dk