Om Foreningstilskud.dk

ForeningsTilskud har i mange år forsynet diverse foreninger med aktuel information om fonde og tilskud. Nedenfor kan du læse om de ydelser, vi tilbyder:

Nyhedsbrev

Vores nyhedsbrev udsendes på email én gang månedligt og holder løbende foreninger orienteret om, hvad der rører sig på tilskudsfronten - herunder aktuelle ansøgningsfrister, nye bevillinger og tilskudsordninger samt meget andet. Nyhederne kan desuden læses på hjemmesiden.

Tilskudsdatabase

Vores tilskudsdatabase indeholder mere end 400 fonde og tilskudsmuligheder, som primært er landsdækkende, men i takt med at flere områder kommer med, udbygges den løbende med lokale/regionale fonde og tilskudsmuligheder. Databasen indeholder kun tilskudsmuligheder, som er relevante for foreninger og organisationer.Tilskudsdatabasen opdateres løbende og er søgbar ved hjælp af søgeord eller fritekstsøgning.

Ansøgningsfrister

Vi holder dagligt øje med de forskellige ansøgningsfrister for at kunne give vores medlemmer den mest opdaterede viden, når der skal søges finansering til diverse projekter og aktiviteter.

Spørg netværket

Arbejder du med et projekt - eller har du planer om det - og har du brug for at få svar på konkrete spørgsmål om fundraising og projektudvikling, kan du spørge de andre medlemmer af ForeningsTilskud.

Fundraisingguiden

Fundraisingguiden kan bruges som en vejledning, der kan hjælpe dig igennem et egentligt projektforløb og som en praktisk håndbog med gode råd, værktøjer og skabeloner, når man skal søge finansering.

• 5 nye community engagement grants

Nyhed - 17.06.2021

Ungdommens Røde Kors´ lejr Frøen i Sønderjylland er blandt de fem seneste modtagere af et Poul Due Jensen Community Engagement Grant.

• Foreningshuset MO.VE

Nyhed - 17.06.2021

I Nykøbing Falster har en fodboldklub inviteret andre brugergrupper ind i det kommende klubhus for ambitionen er at skabe et fælles foreningshus, hvor de lokale brugere kan mødes om forskellige aktiviteter, som ikke kun er fodbold.

• Trods corona blev gymnastikopvisning en dobbelt succes

Nyhed - 17.06.2021

DGIs sommerforevisning på Nørre Vosborg blev ikke bare en god oplevelse for gymnaster og publikum. Foruden succes med at gennemføre eventet som alternativ drive-in forestilling, åbnedes der også op for nye muligheder.

• Tag på isjagt i naturen

Nyhed - 17.06.2021

Undersøgelser viser, at vi er vilde med at være ude i naturen. Denne sommer kan du og familien ti steder rundt om i Danmark kombinere en gåtur i vores natur med en jagt på is.