Om Foreningstilskud.dk

ForeningsTilskud har i mange år forsynet diverse foreninger med aktuel information om fonde og tilskud. Nedenfor kan du læse om de ydelser, vi tilbyder:

Nyhedsbrev

Vores nyhedsbrev udsendes på email én gang månedligt og holder løbende foreninger orienteret om, hvad der rører sig på tilskudsfronten - herunder aktuelle ansøgningsfrister, nye bevillinger og tilskudsordninger samt meget andet. Nyhederne kan desuden læses på hjemmesiden.

Tilskudsdatabase

Vores tilskudsdatabase indeholder mere end 400 fonde og tilskudsmuligheder, som primært er landsdækkende, men i takt med at flere områder kommer med, udbygges den løbende med lokale/regionale fonde og tilskudsmuligheder. Databasen indeholder kun tilskudsmuligheder, som er relevante for foreninger og organisationer.Tilskudsdatabasen opdateres løbende og er søgbar ved hjælp af søgeord eller fritekstsøgning.

Ansøgningsfrister

Vi holder dagligt øje med de forskellige ansøgningsfrister for at kunne give vores medlemmer den mest opdaterede viden, når der skal søges finansering til diverse projekter og aktiviteter.

Spørg netværket

Arbejder du med et projekt - eller har du planer om det - og har du brug for at få svar på konkrete spørgsmål om fundraising og projektudvikling, kan du spørge de andre medlemmer af ForeningsTilskud.

Fundraisingguiden

Fundraisingguiden kan bruges som en vejledning, der kan hjælpe dig igennem et egentligt projektforløb og som en praktisk håndbog med gode råd, værktøjer og skabeloner, når man skal søge finansering.