• Søg om støtte til lokalt friluftsliv

Ansøgningsfrist - 25.02.2021

Nu kan lokale foreninger under Friluftsrådets medlemsorganisationer igen søge om støtte til at styrke foreningens arbejde med friluftsliv. Der uddeles i alt 2.425.000 kroner fra Lokalforeningspuljen, og foreninger kan søge op til 50.000 kroner.

• Få EU-midler til at skabe lokal udvikling

Værktøj - 25.02.2021

En guide til, hvad du skal være opmærksom på, når du søger støtte fra EU til et projekt, der kan skabe udvikling eller arbejdspladser i et landdistrikt.

• Jutlander Fonden Hobro

Tilskudsordning - 23.02.2021

Jutlander Fonden Hobro (tidligere Sparekassen Hobro Fonden) blev stiftet d. 3. januar 2014 ved fusionen mellem Sparekassen Hobro og Sparekassen Himmerland A/S med nyt navn Jutlander Bank A/S.

• Penge fra Lars Larsens Jysk Fond til Barnets Blå Hus

Nyhed - 23.02.2021

Barnets Blå Hus Vesthimmerland drives af Blå Kors Danmark og hjælper børn og unge, der vokser op i hjem med alkohol- og stofmisbrug, og deres forældre.