• 5 nye community engagement grants

Nyhed - 17.06.2021

Ungdommens Røde Kors´ lejr Frøen i Sønderjylland er blandt de fem seneste modtagere af et Poul Due Jensen Community Engagement Grant.

• Foreningshuset MO.VE

Nyhed - 17.06.2021

I Nykøbing Falster har en fodboldklub inviteret andre brugergrupper ind i det kommende klubhus for ambitionen er at skabe et fælles foreningshus, hvor de lokale brugere kan mødes om forskellige aktiviteter, som ikke kun er fodbold.

• Trods corona blev gymnastikopvisning en dobbelt succes

Nyhed - 17.06.2021

DGIs sommerforevisning på Nørre Vosborg blev ikke bare en god oplevelse for gymnaster og publikum. Foruden succes med at gennemføre eventet som alternativ drive-in forestilling, åbnedes der også op for nye muligheder.

• Tag på isjagt i naturen

Nyhed - 17.06.2021

Undersøgelser viser, at vi er vilde med at være ude i naturen. Denne sommer kan du og familien ti steder rundt om i Danmark kombinere en gåtur i vores natur med en jagt på is.