• TrygFonden giver 2,5 millioner til at styrke skoleelevernes mentale muskel

Nyhed - 16.04.2021

Flere skoleelever kæmper med stress, forventningspres og psykiske udfordringer, og det har store konsekvenser både i og uden for skolen. For nogle så alvorligt, at de tager udfordringerne med ind i voksenlivet.

• Børnestafetten på turné

Nyhed - 16.04.2021

I år kan du løbe med i Rønne, Esbjerg, Herning og København.

• Bor du i Årets Landsby 2021?

Ansøgningsfrist - 16.04.2021

Landsbyer over hele landet skal nu til at spidse pennen, hvis de vil med i kapløbet om at blive Årets Landsby. I år hædrer prisen ’Den nytænkende landsby’, som har formået at omsætte coronakrisen til positive muligheder for sine indbyggere.

• "Spørg løs!" - Maj

Nyhed - 14.04.2021

Helt ny mulighed for at spørge os om de problemer, udfordringer, tanker og lignende I står med i jeres projekt. Deltag og "Spørg løs" !!

• BØRNETEATRET ISHØJ TEATER MODTAGER 37,1 MIO. KR. FRA A.P. MØLLER FONDEN

Nyhed - 14.04.2021

I Ishøj ligger der et mindre teater, som gennem 53 år har begejstret børn fra vuggestuer, børnehaver og skoler med forestillinger fra eventyrets univers.

• Friluftsrådet uddeler 17 millioner kroner til projekter

Ansøgningsfrist - 14.04.2021

Udlodningsmidler til Friluftsliv åbner nu for ansøgninger til projekter, der kan få flere ud i naturen, flere til at fordybe sig i naturen, eller flere til at være sammen i naturen. Ansøgningsfristen er 1. september 2021.