Nyheder

Vi tjekker dagligt ministerier og styrelser, dagblade, fonde og EU for nyheder om tilskud og støtteordninger for løbende at kunne holde vores medlemmer orienteret om, hvad der rører sig på tilskudsfronten inden for foreningslivet. Siden opdateres dagligt. Desuden sender vi vores nyhedsbrev ud en gang om måneden.

Vil I læse vores nyheder eller vide mere om ansøgningsfrister, nye ordninger, arrangementer og lignende, kan I oprette et abonnement til Foreningstilskud.dk. I kan også prøve 14 dage gratis. Læs om vores abonnementsordninger her.

• Ansøgningspulje om kompensation for faste omkostninger som følge af COVID-19

Ansøgningsfrist - 10.05.2021

Formålet er at yde bidrag til dækning af faste omkostninger for foreninger, selvejende institutioner og fonde m.v., der er økonomisk krise som følge af COVID-19.