Spørg netværket

Arbejder I med et projekt - eller har I planer om det - og har I brug for at få svar på konkrete spørgsmål om fundraising og projektudvikling, kan I som medlemmer stillle spørgsmål til de tusindvis af foreningsfolk, der er medlem af Foreningstilskud.dk. I kan spørge om alle problemstillinger, der vedrører planlægning, gennemførelse og finansiering af projekter og aktiviteter. Og ingen spoørgsmål er "for dumme"!

Hvis I vil have muligheden for at spørge de mange medlemmer om gode råd til dit projekt, kan I oprette et abonnement til Foreningstilskud.dk. I kan også prøve 14 dage gratis. Læs om vores abonnementsordninger her.

• Ansøgningspulje om kompensation for faste omkostninger som følge af COVID-19

Ansøgningsfrist - 10.05.2021

Formålet er at yde bidrag til dækning af faste omkostninger for foreninger, selvejende institutioner og fonde m.v., der er økonomisk krise som følge af COVID-19.