Kurser og webinarer

Foreningstilskud.dk drives blandt andet af én af Danmarks mest erfarne fundraisere. Vi har i mere end 30 år rådgivet om og undervist vores kunder i, hvordan man finansierer projekter ved hjælp af tilskud fra fonde og støtteordninger.

Vi tilbyder både længerevarende kompetenceudviklingsforløb, kurser, foredrag og fyraftensmøder med blandt andet vores erfarne underviser Lotte Jensen. Vi står også gerne til rådighed som oplægsholder ved dit eget arrangement eller fyraftensmøde.

Som en gratis mulighed for alle vores medlemmer holder vi "Spørg løs!" webinarer den 6. april klokken 16-17, den 5. maj klokken 16-17 og den 3. juni klokken 16-17. Vi sidder klar på Zoom til at hjælpe jeres idé, jeres problem, jeres udfordring videre. Og alle deltagere kan selvfølgelig også bidrage med erfaring og gode råd.

Underviser:

lotte paint2.png

Lotte Jensen har undervist i fundraising i mere end 30 år og har siden 2008 udbudt sin egen fundraisinguddannelse. Hun har ligeledes både været ekstern lektor på Syddansk Universitet og fast underviser hos Dansk Magisterforening og Teknologisk Instituts efteruddannelse.

• Else Rohman

Spørgsmål/svar - 23.09.2021

Fonde til ridehal?

• Naturens Uge fik 248.000 danskere ud i naturen

Nyhed - 17.09.2021

400 natur- og friluftsarrangementer blev afholdt i denne weekend, og cirka en kvart million danskere kom ud i naturen i uge 36. Alt fra skoler, dagtilbud og foreninger til private havde hele ugen planlagt eventyr for alle.