Din accept

Du accepterer nedenstående retningslinjer, når du besøger www.foreningstilskud.dk

Oversigt

1. Generelt

3. Personoplysninger

3.1 Hvad er personoplysninger

3.2 Hvad bruger vi personoplysninger til og hvor længe opbevarer vi dem

3.3 Hvordan beskytter vi dine personoplysninger

3.4 Kan vi ændre behandlingen af personoplysninger

4. Kontakt

1. GENERELT

Når du klikker dig ind på hjemmesiden indsamler ejeren af Foreningstilskud.dk, UpFrontNet Aps, oplysninger om dig. Nedenfor kan du læse om de informationer, der indsamles, herunder hvordan oplysningerne behandles, hvad de bruges til, hvem der har adgang til oplysningerne og hvem du kan kontakte, hvis du har spørgsmål eller indsigelser vedrørende de indsamlede oplysninger.

UpFrontNet Aps indsamler oplysninger om dig på to måder:

- Ved at du selv afgiver oplysninger

Vi gør opmærksom på, at vejledningen er opstillet for langt de fleste browsere samt smartphones, men enkelte er ikke nævnt.

Oplysningerne kan videregives til tredjeparter herunder UpFrontNets samarbejdspartnere i anonymiseret form med det formål at målrette markedsføring og opnå bedre viden om brugere på de enkelte hjemmesider og det danske marked generelt. Oplysninger videregives også til tredjeparter, hvis dette kræves i medfør af myndighedskrav.

Du kan fravælge at indgå i Google målingen her

3. PERSONOPLYSNINGER

3.1 Hvad er personoplysninger?

UpFrontNet Aps beder om dine personlige og brugerrelaterede oplysninger, når du køber abonnement på ForeningsTilskud.dk eller tilmelder dig som prøvemedlem. Det er primært oplysninger som navn, adresse, postnummer, e-mail, men kan også være oplysninger om interesser, erhverv m.m. I forbindelse med køb eller tilmelding til et abonnement er obligatoriske oplysninger markeret tydeligt på formularen. Afgivelse af øvrige oplysninger i forbindelse med køb eller tilmelding til en service er frivillig.

3.2 Hvad bruger vi personoplysninger til og hvor længe opbevarer vi dem

Når du køber abonnement på en af UpFrontNet Aps´s hjemmesider vi brug for dine personoplysninger. Enkeltbrugerabonnementer på ForeningsTilskud.dk  er et løbende abonnement og oplysningerne anvendes til fakturering ved fornyelse af abonnementet. Desuden vises dine kontaktoplysninger og øvrige oplysninger, du frivilligt har oplyst, på profilsiden og er således tilgængelige for alle medlemmer af ForeningsTiilskud.dk, herunder også prøvemedlemmer.

Vi gemmer dine oplysninger så længe abonnementet løber og højst tre år efter abonnementet er afmeldt.

De personoplysninger vi indsamler om dig, bruges først og fremmest til at gennemføre det køb eller den service, som oplysningerne er indsamlet i forbindelse med.

Oplysningerne bliver ikke videregivet til tredjepart, medmindre du giver særskilt accept hertil, eller persondataloven undtagelsesvis tillader videregivelse af generelle kundeoplysninger.

Husk at enhver oplysning du afgiver - inklusiv personlig identificerbar information - i et offentligt forum som for eksempel en online-debat, Spørgsmål – Svar funktionen o.lign. ikke er omfattet af denne fortrolighedspolitik. Vi anbefaler derfor, at du omhyggeligt overvejer, hvilken information du afgiver i forbindelse med brug af disse.

3.3. Beskyttelse af personoplysninger

Ifølge persondataloven skal dine personlige oplysninger opbevares sikkert og fortroligt. Vi gemmer de personlige oplysninger, du afgiver, på computere med begrænset adgang, som er placeret i kontrollerede faciliteter hos en anerkendt webhost.

Vi kan dog ikke garantere 100 % sikkerhed ved dataoverførsler via internettet. Det betyder, at der er en risiko for, at andre uberettiget tiltvinger sig adgang til oplysninger, når data sendes og opbevares elektronisk. Vær opmærksom på, at du afgiver dine personlige oplysninger på eget ansvar.

3.4. Ændringer i behandlingen af personoplysninger

Den hurtige udvikling af internettet betyder, at ændringer i vores behandling af personoplysninger kan blive nødvendige. Vi forbeholder os derfor ret til at opdatere og ændre nærværende retningslinjer for behandling af personoplysninger. Gør vi det, retter vi selvfølgeligt datoen for "sidst opdateret" nederst på siden. I tilfælde af væsentlige ændringer giver vi dig besked i form af en synlig meddelelse på vores hjemmesider.

4. KONTAKT

Hvis du ønsker adgang til de oplysninger, som er registreret om dig hos UpFrontNet Aps, kan du gå ind på din profilside. Der er ikke registreret andre oplysninger om dig, end dem du kan se her. Er der registreret forkerte data, eller har du andre indsigelser, kan du rette henvendelse til UpFrontNets Aps, tlf.: 86 15 41 11 eller info@upfrontnet.dk. Du har mulighed for at få indsigt i, hvilke informationer der er registreret om dig, og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne i persondataloven.

UpFrontNet Aps
Tendrupvej 20C
8543 Hornslet

Telefon: (+45) 8615 41 11

CVR.nr. 25 37 57 69

Sidst opdateret 12.12.2012

Fundraisingkursus: Nye faciliteter i foreninger og lokalsamfund

Fundraising til Nye faciliteter i foreninger og lokalsamfund: ForeningsTilskud.dk, Up Front Europe og DGI Nordjylland udbyder aktuelt kursus for foreningsledere og ildsjæle i by og på land, der gerne vil renovere eller udvikle nye indendørs og udendørsfaciliteter til bevægelses- og kulturformål.

Tilmelding til DGI Nordjylland.

Spørg Netværket

Har du brug for at få svar på konkrete spørgsmål om tilskud og projekter, så kan du spørge de hundredevis af foreningsfolk, der er med i ForeningsTilskud.dk.

Klik på "Spørg Netværket" i menuen foroven. Skriv dit spørgsmål - så sender vi det videre til alle medlemmer af ForeningsTilskud.dk, og sender svarene direkte tilbage til din email.

Facilitetskursus i Brønderslev - Hent kursusfolder her

Hent en kursusfolder her. Klik på Læs mere...