Om os

Foreningstilskud.dk er et fundraising værktøj rettet specielt mod foreningslivet.

Virksomheden bag Foreningstilskud.dk, Fundraising Media ApS, blev stiftet i 2001 under sit oprindelige navn UpFrontNet ApS.

Foreningstilskud.dk blev oprettet i 2013 på opfordring fra en række kommuner, som ønskede at kunne tilbyde deres foreninger nem adgang til information om de mange muligheder, der findes for at skaffe finansiering til store og små projekter og aktiviteter i lokalsamfundene.

Vi har mange års erfaring inden for fundraising og kender fundraiserens behov for aktuel information. Vi vil derfor løbende forsyne vores medlemmer med opdateret information om fundraising og projektudvikling gennem blandt andet vores nyhedsbrev, som udsendes mindst én gang om måneden, vores tilskudsdatabase og en guide over fundraising for foreninger.

Vores database indeholder mere end 400 fonde og tilskudsmuligheder, primært landsdækkende – men udbygges løbende med lokale / regionale fonde og tilskudsmuligheder, i takt med at flere områder kommer med. I øjeblikket har mange kommuner valgt at give deres foreningsliv en håndsrækning ved at købe et abonnement til alle kommunens foreninger.

Desuden har vi hjemmesiden UpFrontNet.dk, som er for andre, der arbejder med fundraising. Her finder du ligeledes en tilskudsdatabase, ansøgningsfrister, en nyhedstjeneste og meget mere.