Tilskudsdatabase

Vores tilskudsdatabase er lavet specielt til det frivillige foreningsliv og indeholder mere end 400 tilskudsordninger fordelt på EU-programmer, danske statslige ordninger, nordiske ordninger, private fonde samt tilskudsmuligheder fra diverse organisationer. Hertil kommer et antal tilskudsmuligheder og fonde, som kun kan søges inden for hver enkelt kommune.

Databasen indeholder kun tilskudsmuligheder, som er relevante for foreninger og organisationer. Herunder indenfor for eksempel:

• Idræt og fritid
  • Natur og friluftsliv
  • Anlæg og anskaffelser
  • Sociale og humanitære projekter
  • Kultur
  • Børn og unge
  • Landdistrikter
  • Frivillighed
  • Folkeoplysning
  • Internationalt samarbejde

Databasen opdateres løbende og er meget brugervenlig.

Hvis I vil søge efter relevante tilskudsordninger til jeres projekt, kan I oprette et abonnement til Foreningstilskud.dk.
I kan også prøve 14 dage gratis. Læs om vores abonnementsordninger her.

• Ansøgningspulje om kompensation for faste omkostninger som følge af COVID-19

Ansøgningsfrist - 10.05.2021

Formålet er at yde bidrag til dækning af faste omkostninger for foreninger, selvejende institutioner og fonde m.v., der er økonomisk krise som følge af COVID-19.